Gramofon
Gramofon Rega Planar 1 (P1) z wkładką Rega Carbon MM
Planar 1 - wielokrotnie nagradzany gramofon „Plug and Play” wykorzystuje ręcznie wykonane ramię RB110 z wstępnie ustawionym odchyleniem i fabrycznie zamontowaną wkładką z włókna węglowego. Konfiguracja jest możliwa w mniej niż 30 sekund i zapewnia niesamowitą wydajność znacznie przekraczającą jego cenę.
Główne Cechy:
Świeży, nowy wygląd wielokrotnie nagradzanej Planar 1. Z przyjemnością przedstawiamy nowy Planar 1 z matowym wykończeniem. Każdy aspekt Planara 1 został skrupulatnie zaprojektowany w celu poprawy wydajności. Planar 1 wykorzystuje wykonany na zamówienie, niskoszumowy, synchroniczny silnik 24 V, który redukuje wibracje, w połączeniu z ręcznie wykonanym ramieniem RB110 wyposażonym w nasze unikalne łożyska Rega o ultraniskim tarciu. Dodaliśmy naszą najnowszą technologię paska napędowego, pasek EBLT, który zapewnia większą dokładność i lepszą wydajność prędkości. Jeśli chcesz wrócić do winyli i chcesz uzyskać poważne brzmienie, które przetrwa całe życie, nie szukaj dalej.
RAMIĘ GRAMOFONOWE
Zupełnie nowe ramię RB110 zbudowane na nowo zaprojektowanych przez Regię łożyskach o ultraniskim tarciu (zgłoszenie patentowe). Nowy montaż odchylenia i zintegrowany zacisk ramienia. Zawiera automatyczną regulację biasu, eliminującą potrzebę ustawiania go przez użytkownika, dzięki czemu jest to najbardziej „plug & play” gramofon, jaki kiedykolwiek wyprodukowaliśmy. Ergonomicznie zaprojektowana główka zapewniająca lepszą użyteczność i wygląd.
SILNIK SYNCHRONICZNY 24 V
Pierwszy podstawowy gramofon Rega wykorzystujący synchroniczny silnik prądu przemiennego 24 V z nową płytką drukowaną silnika i aluminiowym kołem pasowym oferującym niski poziom hałasu i lepszą stabilność prędkości.
COKÓŁ
Zupełnie nowy cokół z matowym wykończeniem o znacznie poprawionym wyglądzie i ergonomicznie umiejscowionym włącznikiem/wyłącznikiem umieszczonym na spodzie. Dostępne dwa wspaniałe wykończenia cokołu, matowa czerń lub matowa biel.
OBUDOWA ŁOŻYSKA CENTRALNEGO
Wydajne łożysko główne z mosiądzu, oferujące lepsze dopasowanie i usuwanie naprężeń na samym łożysku, jednocześnie minimalizując przenoszenie energii potencjalnej (zgłoszenie patentowe).
TALERZ
23 mm, wyższa masa, fenolowy talerz z ulepszonym efektem koła zamachowego dla lepszej stabilności prędkości.
IZOLACJA
Nasz najnowszy projekt montażu stopy zwiększa stabilność i zmniejsza przenoszenie wibracji.
TACA POKRYWY SILNIKA
Taca pokrywy silnika ze zintegrowanym chłodzeniem.
WAGA RÓWNOWAŻĄCA
Waga równoważąca 111 g typu „plug & play”.
Specyfikacja Techniczna: