Podstawki
Stopki MIG to podstawki antywibracyjne oraz porządkujące scenę muzyczną dostępne w 3 wersjach: MIG, MIG 2.0 i MIG 3.0, różniących się między sobą skalą wpływu na brzmienie oraz docelową barwą prezentacji akustycznej. Podstawki MiG, przyczyniają się do znaczącej poprawy brzmienia wszystkich systemów elektroakustycznych. Wykorzystując rozwiązania systemu rezonatorów Acoustic ART, MiG’i (Mechanical Interface Grounding) przekształcają rezonanse mechaniczne urządzeń do postaci parzystych harmonicznych, jednocześnie niezwykle szybko odprowadzają energie mechaniczną do podłoża. W rezultacie otrzymujemy dużo bardziej obszerną scenę dźwiękową z niższym poziomem szumu bazowego, co przekłada się na uzyskanie bardziej czarnego tła muzycznego. Inne korzyści obejmują słodszy zakres wysokich częstotliwości nacechowanych większą ilością powietrza, lepiej zróżnicowaną i zrelaksowaną średnicę oraz głębszy i bardziej zwarty bas. MiG’i są szczególnie efektywne w przypadku urządzeń cyfrowych takich jak transporty, przetworniki C/A, odtwarzacze CD a nawet zegary cyfrowe. Wszyscy, którzy poszukują organicznego i naturalnego brzmienia, powinni koniecznie zapoznać się z MiG’ami. MiG’i są wszechstronne i mogą być stosowane na rozmaite sposoby.
Oryginalny MiG (Mechanical Interface Ground) to znakomita podstawka, która odznacza się ciepłym, naturalnym balansem, który może być dostrojony poprzez dwie opcje umieszczenia, aby jak najlepiej dopasować się do systemu. Umieszczenie jednego lub dwóch zestawów MiG pod komponentami może zapewnić znaczny wzrost sceny dźwiękowej z równowagą tonalną od zbalansowanej do lekko ciepłej.
Podstawki MiG 2.0, jakości state-of-the-art, zostały zaprojektowane przy wykorzystaniu technologii HFT. Podstawki MiG 2.0 przestrajają mechaniczne rezonanse komponentu, jednocześnie eliminując szumy wysokich częstotliwości, które negatywnie wpływają na jakość dźwięku systemów audio. MIG-i 2.0 oprócz porządkowania sceny muzycznej w stosunku do zwykłych MIG-ów jeszcze bardziej uwypuklają średnie częstotliwości, zatem nadają się wszędzie tam, gdzie tego typu efekt jest pożądany.
Nowe podstawki MiG 3.0 zapewniają w stosunku do MIG 2.0 zwiększone poczucie przestrzeni w polu dźwiękowym oraz poprawę kontroli i rozciągnięcia niskich częstotliwości z powietrzem i detalami w wysokich częstotliwościach. Wszystko to wraz ze znacznie zwiększoną rozdzielczością, która nigdy nie jest męcząca, holograficzną sceną dźwiękową rozciągającą się od ściany do ściany, oraz z poczuciem uczestnictwa w spektaklu muzycznym na żywo. MiG 3.0 powstał w momencie, gdy główny projektant Ted Denney starał się wykorzystać nowe technologie UEF, opracowane po raz pierwszy w trakcie programów projektowania referencyjnych wiązek kablowych SRX i bezpieczników Purple. Zamierzał on zbliżyć MiG 3.0 do zwiększonej rozdzielczości MiG SX, ale z bogatszą i bardziej dynamiczną strukturą harmoniczną oraz lepszymi możliwościami w zakresie sceny dźwiękowej w porównaniu do MiG 2.0. Aby to osiągnąć, dokonał ponownego dostrojenia charakterystyki rezonansowej samego MiG-a, jednocześnie wykorzystując ten sam element UEF, który można znaleźć w kablach SRX i bezpiecznikach Purple. Rezultatem jest stopka MiG 3.0 o niższym poziomie szumu bazowego, z której wypływa zwiększona rozdzielczość z gładszymi wysokimi tonami i szerszym polem dźwiękowym w stosunku do standardowego MiG-a i MiG-a 2.0.
Stopki/rezonatory pod urządzenia audio MIG SX są rozwinięciem pierwszych stopek MIG [Mechanical Interface Grounding] skonstruowanych w 2008. Zbudowano je z nowego, specjalnie strojonego, kutego rezonatora MIG [w kształcie półkuli] wykonanego ze stali węglowej oraz precyzyjnych pierścieni z aluminium i włókna węglowego, które przenoszą wibrację przez specjalny dysk oraz element strojący UEF do łożyska kulowego zbudowanego ze bogato-węglowego wolframu.
Stopki MIG SX można stosować na dwa sposoby. Najlepszy z nich najlepiej wybrać na podstawie testów dla każdego z komponentów systemu osobno. Zastosowanie stopek MIG SX pozwala usłyszeć lepiej wypełniony dźwięk, poprawę ogniskowania, głębszy i bardziej zwarty bas oraz sięgające wyżej wysokie częstotliwości połączone z czystszą średnicą. Krótko mówiąc, stopki MIG poprawiają każdy aspekt brzmienia. I nie są to zmiany subtelne.