Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, Płatność za pobraniem
Scorpio II
Wzmacniacz stereofoniczny
Jeden z najpopularniejszych producentów high-endowych wzmacniaczy lampowych – Ayon Audio – proponuje najnowsze wcielenie swojej uniwersalnej integry umożliwiającej wybór trybu pracy pomiędzy pentodą lub triodą.
Scorpio II jest rezultatem nowatorskiego podejścia austriackiego producenta do zagadnienia przystępnych cenowo wzmacniaczy lampowych, w których prostota i minimalizm konstrukcji oraz filozofia jak najkrótszej ścieżki sygnałowej wymuszają uważny dobór komponentów, które muszą zmieścić się w określonych założeniach budżetowych. Szef Ayona, Gerhard Hirt, przypomina przy tej okazji, jak ważna jest zwłaszcza w takim przypadku synergia całego układu, składającego się z optymalnie dopasowanych części, które z oczywistych względów nie mogą pochodzić z najwyższej półki cenowej. Protoplastą takich rozwiązań były dwa wcielenia modelu Orion. Z tego pomysłu wyewoluował pierwszy Scorpio, zapożyczając jednak sporo pomysłów z droższego Spirita. Po drodze pojawił się jeszcze Scorpio XS, w którym rozwinięcie skrótu (eXtra Small) dotyczyło nie tylko obudowy węższej „aż” o 1 cm, ale przede wszystkim zastosowanych po raz pierwszy w historii Ayona lamp mocy EL34, doskonale znanych z małych gabarytów i stosunkowo dużej mocy. Gdy przyjrzymy się całej tej historii, zauważymy jak Scorpio II łączy poszczególne jej punkty, umożliwiając zastosowanie w stopniu mocy zarówno wspomnianych EL34, jak i KT88 lub KT150. Użytkownik ponownie dostaje do dyspozycji klasyczny dla Ayona układ w czystej klasie A z zerowym sprzężeniem zwrotnym i auto-manualną regulacją BIASu, wyposażony także w nowoczesny system miękkiego startu i układy zabezpieczające lampy przed przeciążaniem, a więc wydatnie wydłużające ich żywotność. W tym ostatnim pomaga także anodowane niemagnetyczne chassis, składane ręcznie ze szczotkowanego aluminium, dopracowane pod kątem lepszego odprowadzania ciepła z pracujących lamp. Scorpio II w stosunku do poprzedników kosztuje więcej, ale za to zaskakuje chromowanymi osłonami transformatorów, upodabniającymi go do o wiele droższego Spirita V.
Dane techniczne :
Konstrukcja – push-pull, klasa A
Lampy mocy – 4 x KT88
Lampy sterujące 3x12AU7
Zerowe sprzężenie zwrotne
Przełącznik trybu pracy (trioda / pentoda)
Sekwencja opóźnionego startu z układami zabezpieczającymi
Ręcznie selekcjonowane komponenty pasywne
Ceramiczne podstawki lamp własnej produkcji, z berylowo-miedzianymi stykami
Ekstremalnie krótki tor sygnału, bez elementów półprzewodnikowych i buforów, złocone ścieżki
Wewnętrzne przewody sygnałowe z miedzi beztlenowej
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.