Historia ceny Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 20 998,00 zł brutto
Przedłużona ochrona serwisowa EasyProtect®
Wybierając przedłużoną gwarancję zyskujesz nawet 3 lata dodatkowej ochrony serwisowej swojego sprzętu.
19 998,00 zł / para
para
Credit Agricole Raty, Płatność gotówką, Płatność przelewem, Płatność za pobraniem
Aktywna kolumna podstawkowa
RUBICON 2 C to najlepszy w swojej klasie aktywny system głośników stanowiący doskonałe połączenie kompaktowych rozmiarów i dużej wydajności dźwięku. Ta podstawkowa kolumna głośnikowa korzysta z wyjątkowo stabilnego połączenia bezprzewodowego dzięki własnej, zastrzeżonej sieci. Wykorzystując dwa 250 watowe wzmacniacze muzyczne klasy D w każdej kolumnie, oferuje wystarczająco dużo mocy, aby zapewnić nadwyżkę ciśnienia akustycznego nawet w skomplikowanych pasażach muzycznych lub podczas potężnych eksplozji w filmach akcji.
Elegancka seria RUBICON C to nasz sposób na stworzenie pięknej harmonii w przejściu do świata cyfrowego przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości charakterystyki dźwięku. RUBICON 2 C jest częścią bezprzewodowego systemu głośników, który umożliwia klientowi łatwy dostęp do całej kolekcji muzyki w najlepszej możliwej jakości i odtwarzanie jej bez potrzeby korzystania ze skomplikowanej elektroniki.
DALI RUBICON C to przykładowe połączenie przetworników i konstrukcji obudowy serii RUBICON, technologii wzmacniacza CALLISTO oraz bezprzewodowej transmisji dźwięku z DALI SOUND HUB. Razem tworzą serię RUBICON C.
Seria RUBICON C to nowoczesny system Hi-Fi oferujący wydajność na tym samym wysokim poziomie - lub lepszym - niż oryginalna seria RUBICON.
Dostępne są trzy wykończenia - białe z wysokim połyskiem, czarne z wysokim połyskiem oraz walnut - RUBICON 2 C jest dostarczany z gumowymi nóżkami, które utrzymują go w odpowiedniej pozycji i pomagają zaakcentować jego estetykę i akustykę.
pasmo przenoszenia (±3 dB): 46 - 26 000 Hz
maksymalny SPL: 108 dB
czułość wejściowa: 1,400 mV
impedancja wejściowa RCA: 5 kΩ
częstotliwość zwrotnicy: 2 600 Hz
konstrukcja zwrotnicy: hybrydowa w pełni aktywna, 24-bitowy procesor DSP i wszystkie pasywne analogowe
przetwornik wysokiej częstotliwości: 1x 29 mm
przetwornik wysokiej częstotliwości, typ membrany: miękka kopuła tekstylna
przetwornik niskiej częstotliwości: 1x 6½”
przetwornik niskiej częstotliwości, typ membrany: stożek z włókna drzewnego
typ obudowy: Bass Reflex
częstotliwość strojenia Bass Reflex: 51.0 Hz
maksymalna moc wyjściowa wzmacniacza: 250 W RMS
typ wzmacniacza: dyskretna klasa D (pętla zamknięta, samooscylacyjna)
wbudowany przetwornik cyfrowo-analogowy: Burr Brown PCM1796 (wyjście symetryczne)
wejście: ADC-in (RCA)
wejścia bezprzewodowe: pełne 24 bit/96 kHz (bez tłumienia stratności)
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.